PYŁEK PSZCZELI

niedziela, 10 kwietnia 2016

Może któraś z was słyszała albo sama doświadczyła efektów jakie daje pyłek pszczeli ? Ja dowiedziałam się o nim całkiem niedawno. Poczytałam trochę i stwierdziłam, że muszę spróbować J



Wyczytałam, że powinno się go stosować przez okres od 1 do 3 miesięcy i robić przerwę, a taką kuracje powinno powtarzać się kilka razy w roku.

Jako, że uwielbiam tego typu kuracje postanowiłam sprawdzić również i tą. A na koniec podzielę się z wami moimi przemyśleniami.

Swój słoiczek zakupiłam prosto od pszczelarza, za 15 dkg zapłaciłam 15 zł, więc nie jest to wygórowana cena. Dla osoby dorosłej zalecana dawka dzienna wynosi ok. 4 łyżeczki. Zakupiony pyłek występuje w postaci granulek, które przed spożyciem trzeba rozdrobnić (np. w młynku do kawy), żeby zwiększyć przyswajalność. Podobno pyłek w postaci granulek nie jest praktycznie w ogóle przyswajalny. Tak rozdrobniony pyłek należy dodawać do napojów, jogurtów, miodu, dżemów itp.



Pyłek pszczeli to ogromne bogactwo ważnych dla człowieka składników odżywczych. Nie będę wam kopiować całych artykułów dotyczących tego produktu, po prostu polecam poczytać sobie na jego temat. Warto jednak wspomnieć aby was do tego zachęcić, że pyłek pszczeli zawiera ponad 250 związków chemicznych (węglowodany, tłuszcze, białka, składniki mineralne, witaminy, rutyna, olejki eteryczne, fitocydy, antybiotyki-inhybiny, hormony, enzymy, kwasy organiczne,stymulatory wzrostu).


Herbatka z łyżeczką pyłku 

Mnie najbardziej do jego stosowania zachęciło to, że pozytywnie wpływa na stan skóry, wzmacnia system nerwowy osłabiony na skutek stresu lub przepracowania, działa ochronnie na wątrobę i jej odbudowę.

Myślę, że równie interesującym dla was może być to, że łagodzi objawy alergii (bardzo przydatna informacja zwłaszcza w tym okresie czasu), a także hamuje napady głodu u osób z nadwagą, działa pobudzająco, wspomaga funkcje intelektualne i wiele, wiele innych.


Naprawdę szczerze polecam poczytać na jego temat. Ja moimi doświadczeniami podzielę się z wami za jakieś 2-3 miesiące J Trzymajcie kciuki 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS