PARĘ NOWOŚCI

środa, 13 kwietnia 2016


Zwykłe trampki

Jakiś czasu temu w trakcie przeglądania internetu w oko wpadły mi zdjęcia stylizacji z udziałem trampek.  Zawsze miałam ogromny problem z wyborem butów na okres przejściowy pomiędzy zimą a wiosną. Na baleriny jeszcze za wcześnie, a w botkach noga się grzeje. Początkowo przymierzałam się do zakupu conversów, jednak szybko zostało mi to wybite z głowy (może dobrze, może nie :D) . W każdym bądź razie swoje trampeczki zakupiłam przez allegro i kosztowały mnie 29,99 zł, a więc w porównaniu do conversów to jak niebo i ziemia (oczywiście pod względem finansowym).

Sweterek, biała bluzka
Obie rzeczy kupiłam w New Yorker. Sweterek, a raczej narzutka była w promocji, zapłaciłam za nią około 45 zł. Kupiłam także zwykłą białą bluzke z krótkich rękawem. To już chyba 3 taki egzemplarz w mojej szafie, jednak ta kupiona dzisiaj jest troszkę dłuższa od pozostałych :)

Ziaja, fizjoderm
Pokazywałam wam ten żel już wcześniej i jak widzicie bardzo go polubiłam J myje twarz codziennie, 2 razy dziennie. Jedno opakowanie tego kosmetyku starczyło mi na około miesiąc. Ani trochę nie podrażnia, dobrze zmywa cały makijaż-również tusz do rzęs (nie szczypie w oczy), nie powoduje ściągnięcia. Bardzo polecam go osobą które mają przesuszoną skóre twarzy i/lub są w trakcie kuracji dermatologicznej. Jest tani i dosyć łatwo dostępny, naprawdę polecam wypróbować J

Blistex
Retinoidy nie wysuszają jedynie skórę twarzy ale także usta. Właśnie mam na wykończeniu moją pomadkę z Neutrogeny z maliną nordycką (swoją drogą jakoś nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenie, jej efekty są bardzo krótkotrwałe) dlatego postanowiłam kupić coś nowego. Trochę poczytałam bo zależało mi na czymś porządnym i padło na Blistex w wersji klasycznej J jedyne co na razie mogę powiedzieć na jej temat to to, że ma słodki smak  (co bardzo mnie zdziwiło, nie wiem nawet czemu :D) i nie zostawia na ustach błyszczącej i tłustej warstwy co dla mnie jest ogromnym plusem :)

Maszynka do golenia :D
Maszynka jak maszynka nie ma się czym chwalić, ale pisze o niej z pewnego powodu :D a mianowicie: czy używałyście kiedykolwiek maszynki z BIC pure 3 (taka zielona?). Ja od pewnego czasu używałam, a moja skóra stała się bardzo podrażniona. Początkowo nie łączyłam tego z maszynką do golenia, jednak gdzieś przypadkowo napotkałam wpis na jej temat, gdzie dziewczyna również miała podobne problemy po użyciu maszynki BICa. Podobno nie tylko ta zielona powoduje tego typu przykrości, ale większość maszynek produkowanych przez BIC nie jest zbyt dobrej jakości.
(na zdjęciu to maszynka z Wilkinsona dla jasności :D)

To by było na tyle. Chociaż to jeszcze nie koniec nowości, ponieważ ostatnio skusiłam się na parę rzeczy z kategorii manicure. Na pewno będę chciała wam je przedstawić jednak chciałam to zrobić w oddzielnym poście. Tylko najpierw muszę wymyślić w jakiej formie to zrobić :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS